Reklama

Adwords, adsense, web 2.0, reklamy displayowe – w internecie można korzystać z różnych form promocji. Aby jednak reklama przyniosła efekt, należy tak skonfigurować kampanię, żeby komunikat trafił do jak największej liczby odbiorców docelowych. Koniecznie musi też w efektywny sposób wpływać na wzrost wskaźnika sprzedaży oraz wizerunek marki.

Wykorzystując nowoczesne rozwiązanie i doświadczenie, w KDWEB tworzymy efektowne i przekonujące komunikaty, a następnie kierujemy je do szerokiego grona odbiorców docelowych.

Poniżej przedstawiamy najważniejsze etapy pracy nad skuteczną kampanią w internecie.

Określamy grupę docelową

Na przygotowanie kampanii reklamowej w internecie składa się wiele czynników. Na początku należy dokładnie określić grupę docelową (tzw. target group), do której ma trafić przekaz reklamowy. Jedna z podstawowych zasad marketingu brzmi bowiem: kto kieruje swoją reklamę do wszystkich, ten nie kierują jej do nikogo.

Określając grupę docelową, bierzemy pod uwagę takie informacje, jak:

•    płeć,
•    wiek,

•    miejsce zamieszkania.

Wybieramy kanały dystrybucji

Kolejny etap pracy polega na wybraniu odpowiedniego kanału dystrybucji reklamy. Mogą nim być:

•    wyszukiwarki,
•    portale internetowe,
•    marketing wirusowy,

•    e-mail.

Kanał dystrybucji dobieramy tak, by pozwalał na dotarcie do jak największej liczby osób wpisujących się w target group.
Określamy rodzaj kampanii
W zależności od potrzeb klienta oraz specyfiki grupy docelowej określamy odpowiedni rodzaj kampanii, np.:

•    bannerową,
•    e-mailową,
•    video,
•    tekstową.

W kampanii możemy wykorzystać jeden lub kilka sposobów prezentowania komunikatu reklamowego.

Badamy skuteczność i sporządzamy raporty

Podczas trwania kampanii cały czas monitorujemy jej przebieg. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób ją modyfikować w celu zapewnienia jak najwyższego zwrotu z inwestycji. Wykorzystujemy zaawansowane statystki, które dostarczają nam cennych danych dotyczących odbioru reklamy przez grupę docelową.
Klient otrzymuje również raporty z kolejnych etapów kampanii. Cały czas ma więc wgląd w przebieg promocji jego marki w internecie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych kampaniach reklamowych Skontaktuj się z Nami już teraz albo wypełnij błyskawiczny formularz kontaktowy